Tanév végi kirándulások E-mail

telefon_2016.06.12_211

A 7.b kirándulása     Június 10-én pénteken vonattal indultunk Budapestre. Megnéztük az Iparművészeti Múzeum Színekre hangolva című kiállítását, pólót festettünk, vágtunk, díszítettünk. Ezután elmentünk a Duna plázába, ahol kaptunk egy kis szabadidőt. Utána kezdődhetett a lézerharc. A szervező elmagyarázta nekünk a játékszabályokat, amiket elsőre elég nehezen értettünk meg, de aztán mindenki jól szórakozott.   Képek a 7.b kirándulásáról

Aztán sietősen mentünk a vonathoz, hogy le ne késsük. A hazafelé úton sem volt semmi probléma, azon kívül, hogy egy picit hangosabbak voltunk a kelleténél.

24198620_7685516a31fc4fe3dcbb753902f9803e_xl2016. május 26-án az 1. a osztály Szarvasra, az Anna-Ligetben kialakított Állatparkba tett osztálykirándulást. A gyerekek testközelből nézhették meg a különböző állatokat, mint például a rókát, vaddisznót, szarvast, őzet, európai bölényt. A terráriumban teknősöket is láthattak. A parkban tett nagy séta után egy fél órás zoo pedagógiai programon vettek részt, ahol játékosan ismerkedhettek meg néhány állattal. Ezt követően az itt található nagyon szép játszótéren töltöttek el egy kis időt. Végezetül a Katalin II. Sétahajóval tettek egy hangulatos utat a Holt-Körösön. Képek az 1.a kirándulásáról

12991112_1076373685766822_249140464932353395_nA 7.a-sok Szegeden kirándultak.A délelőtti folyamatos eső ellenére izgalmasan teltek az első órák a Vadasparkban. Szerencsére a belvárosi séta közben már szépen sütött a nap,így a fagyizás sem maradhatott el. A délután a Napfényfürdőben telt el, csúzdázással és fürdőzéssel.

24211028_f91174957dc5984a754330eac97bd0ec_xl9-én a 4. a osztály kerékpártúrára indult a Bónom –zugba 19 gyerek és 5 felnőtt kíséretében. Reggel fél 9-kor indultunk az iskolától. 1 órás kerékpár túra után megérkeztünk az egyik tanulónk vízparti házához. Itt folytatódtak tovább a programok. Délelőtt a gyerekek szabadon játszhattak. ( tollasozhattak, labdázhattak, rajzolhattak…stb.) Közben a felnőttek készítették bográcsban az ebédet. Délben asztalhoz is ülhettünk és elfogyaszthattuk az elkészült paprikás krumplinkat. Desszertnek egy kis jégkrém járt. Ebéd után csapatversenyt rendeztünk a gyerekeknek. Volt itt sorverseny, totó, ivóverseny, kerékpár verseny, hullahopp karikázás. Nagyon ügyesek voltak a csapatok és végül döntetlenre zártuk az eredményeket. Mindenki megkapta  megérdemelt jutalmát. A verseny után sajnos pakolnunk kellett és indulni haza. Nagyon gyorsan eltelt ez a nap. Nagyon jól éreztük magunkat. Néhány kép a kirándulásról

24214746_4b5f782aee3a15972ede4227cf33531b_xlA 3. évfolyam és néhány 4. b. osztályos tanuló június 14-én az Ópusztaszeri Emlékparkot látogatta meg. A gyerekek kézműves foglalkozásokon vettek részt, kocsikáztak a park területén, múzeumokat látogattak, megnézték a Feszti körképet. Nagy jókedvüket még a „Magyar Királyi Csendőrségnek” sem sikerült elrontani.

Képek a kirándulásról

24214718_e6b2eef6be131c7ebc8d9acc6975838e_xlKirándulás Debrecenbe 5.a osztály

Lelkes kis csapatunk reggel 8 órakor indult busszal a Dombszög étterem elől. Szerencsére utunkat egész nap jó idő kísérte.Első programunk a református Nagytemplom megtekintése volt. Sajnos a bejutást megnehezítette a hatalmas tumultus (Órák múlva mehettünk volna be ), de impozáns méretei kívülről is lenyűgözték a gyerekeket. Követekezett a várva várt Állatkert és Vidám Park, amely helyeken a gyerekek egyrészt megismerkedhettek élőben is hazánkban nem őshonos élőlényekkel és felhőtlenül szór akozhattak többek között a dodgem pályán, elvarázsolt kastélyban és a földkörüli pálya forgóján. A délutáni órákban nagy sétát tettünk a Nagyerdőben, ahol – ha csak kívülről is – de betekintést nyertünk Európa egyik legmodernebb stadionjába és zárás képpen kipróbálhattuk az „Ötholdas Pagony” új játékait is. Az élményekkel teli, fárasztó, de tartalmas nap végén az esti órákban érkeztünk haza.

Sok-sok kép a kirándulásról   További képek a kirándulásról